۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی خبر داد؛

مفقود شدن فرد ۴۰ساله در حوالی روستای علی بولاغی شهرستان خداآفرین

مفقود شدن فرد ۴۰ساله در حوالی روستای علی بولاغی شهرستان خداآفرین

تبریز- مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از مفقود شدن فردی ۴۰ ساله در حوالی روستای علی بولاغی شهرستان خدا آفرین این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فردی ۴۰ ساله روز ۱۴ مهرماه در حوالی روستای علی بولاغی شهرستان خدا آفرین مفقود شده است. این حادثه از ساعت ۱۷ آن روز گزارش شده و بلافاصله تیم‌های عملیاتی از پایگاه امداد و نجات ارس و کشیک پاسخگویی اضطراری شعبه به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: یک تیم پهپادی به همراه یک فروند پهپاد از معاونت امداد و نجات استان نیز به منطقه اعزام شده است تا جستجوی هوایی را انجام دهند. این اقدام به منظور تسریع در یافتن فرد مفقود شده و پوشش وسیع‌تری از منطقه انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در حال حاضر، ۱۵ نفر از نیروهای هلال احمر در قالب چهار تیم عملیاتی با فرماندهی سرپرست اداره عملیات در منطقه حضور دارند و به جستجو برای یافتن فرد مفقود شده ادامه می‌دهند. تلاش‌ها برای پیدا کردن این فرد با جدیت ادامه دارد و تمامی امکانات موجود به کار گرفته شده است.

منجم ادامه داد: امیدواریم هر چه سریع‌تر این فرد پیدا شود. اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جستجوها به محض دریافت اعلام خواهد شد.

کد خبر 6249553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha